I'm back !

Nu är det fem dagar sen jag bloggade, har inte orkat och jag
har varit galet upptagen (a) men vet ni? jag ska börja blogga igen..
eller, jag slutade aldrig. men ska bli bättre, eller vad man ska säga..
dom senaste dagarna har jag varit väldigt glad :) men det blir så
när man är ute mycket och är med kompisar, man blir mindre
osocial då och man ligger inte bara hemma och grubblar över
saker som gör att man mår dåligt. :)
smart va?
jag har varit i masmo typ varje dag hela vecka,
ååh jag vill flytta dit!
alla vill göra någonting hela tiden, ingen vill sitta
inne, alla där har skönaste humorn och typ allt :o
och här där jag bor är alla grymt tråkiga, långt borta från typ allt :o
har ingen egen tunnelbanestation, ingen har lust att göra någonting
och det finns verkligen ingenting att göra ute!
Diss på det :)

Men iallafall, imorgon.. eller idag, klockan är över tolv. så ska
jag vara med martina, mamma får jag det? :D
vi ska ha skitroligt, vi ska vara i huddinge centrum (?) eller
flemingsberg centrum. tror det blir flemingsberg...
men jag ska upp om fem timmar och trettio minuter,
så jag måste sova...
P U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0