5 år :)

Haha, patrik tvingade mig att uppdatera..
så, varför har jag inte bloggat? jo, för att det är
tråkigt. haha, men ingen kommenterar liksom och jag vet
inte vad jag ska skriva om. kan inte bli tråkigare (y)
men iallafall, jag och patrik kan typ aldrig träffas. det är
alltid någonting ivägen, men om fem år när han är 20 så ska
vi träffas. för då kan han köra dit där jag är, och han har
säkert mycket mera tid då. hahaha :)
men han kanske krockar med en älg på vägen, och då
kanske han dör om han inte hoppar ur bilen i 110 km/h.
då skadar han sig bara lite, ju :) och då måste jag blåsa
på alla ställen han har ont på. lalallala, tråkigt för er att
veta. men ändå xD

om ni vill fortsätta läsa om min ontressanta vardag så får ni
komma med förslag och kommentera mera :)
P U S S .

Älskar dig lillebror, även fast du är världens jobbigaste hela tiden :d

jag älskar dig också mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0